Рендериране с 3ds Max
В Аула пуснахме видео урок за 3ds Max с PDF подаръци за сваляне.
Интересът беше доста голям. Видеото се разпространи по Интернет и за кратко го гледаха няколко хиляди човека.
В момента, в който пиша тази статия има 348 коментара и 561 споделяния във фейсбук, което е доста нетипично, като се има в предвид, че това е урок по софтуер, а не компромат за изборите 😉
Явно видео уроците на Аула се харесват и за това сега пиша и за видео Но.2, което е също така интересно.
Видео 2 може да се гледа тук:
aula.bg/3ds-max
… но преди това трябва да се гледа видео 1, ако е изпуснато.
aula.bg/3ds-max
Здравейте Господин Цукев,
Дълго време при 3Д моделиране ползвах само Realistic или Conceptual стилове за визуализация. Когато реших да добавя цветове на телата близки до естествените за материали от дърво (проектирам мебели) изчертаното доста погрозня. За кутия изградена от плоскости след добавянето на естествен цвят се появи следното. Част от плоскостите станаха частично прозрачни а други се оцветиха нееднородно. Без да запаметявам промените с оцветяването затварям чертежа и Autocad и дори при повторно отваряне на файла при включване на стиловете за визуализация Realistic или Conceptual проблема с нееднородното оцветяване и прозрачността на детайлите остава.
Благодаря Ви за отделеното време.
Димитър Димитров
Прогвай да ползваш RegenAll или да смениш стиловете на визуализаци и да върнеш старите в AutoCAD.
Здравейте,
Командата RegenAll не помага, няма промяна в изображението. Включвал съм един по един всички стилове за визуализация (Conceptual, Realistic, Shaded, Shaded with edges, Shades of gray, X-ray)– няма промяна.
Не разбирам как „да върна старите (стилове за визуализация) в AutoCAD” – в кавички е цитат от вашия отговор.
Изпратих файла на приятел – същия проблем и при него.
Благодаря Ви за отделеното време.